torsdag 8. mars 2012

Himmelen i min favn

Det er nettopp det jeg føler denne kvelden jeg nå skal fortelle om.
Dagen hadde vært smertefull,og med det kommer mange tanker som hører hjemme i den mørke brønnen.

Det skal jeg ikke fortelle.
Trenger ikke se dagens lys det,haha

Utrolig hva vi mennesker kan finne styrke i,
Naturen,hav ,himmel.
Denne dagen,må jeg bli inne,det er altfor kaldt.

Lengselen av og være et med naturen
en liten del av dens bilde er stort.

Sitter i vindusposten og ser himmelen forandre seg
Det er et magisk skue
Kjenner tårene trille
Noe så vakkert
Så unikt,og ekte.

Kjenner varmen
Takknemligheten over og få låv og få dette med meg.
Jeg er på innsiden av vinduet
Likevel er jeg her i øyeblikket
ser og sanser dette nydelige som lager seg som malerier .

Rett i fanget på meg
Rett fra himmelen
ærligt
rent
unikt.

Hvem er jeg som klager på livet?
Det viktigste av alt er og åpne øynene
se
lytt
og 
nytt.
Universets medisin

2 kommentarer:

A worshipping heart sa...

Takk for kommentar, og for omtanken kjære deg!
Du skriver så mye fint, og er flink med ord.

Håper du får en velsignet helg, og kan fortsette å fylle dagene dine med ting som bringer liv og glede!

Klem, Ida :)

Elisabeth sa...

Det er flott hviken påvirkningsktaft naturen har på oss mennesker. Slik du opplevde der i vinduskarmen.
Jeg er takknemlig for å bo i et land og i et område, hvor det er rikelig av muligheter for gode naturopplevelser.

Det handler vel mye om å ta seg tid til å se, registrere, sanse - samt ta det inn over seg.

Fin fredag ønskes deg.