mandag 6. februar 2012

Tanker

En ting vet jeg med sikkerhet.
Og det er at man trenger faktisk ikke visdom for og styrke et annet menneske,alt man trenger er og være tilstede.

Ganske rart igrunn,,noe så enkelt kan bli så vanskeligt og forstå.
Dette går selvsakt begge veier.


Kvelden smyger seg frem
Det regner ute nå,da blir det nok glatt
Snøen som har kommet de siste dagene er begynt og bli ganske så tung.

Kroppen er min verste fiende noen ganger
reagerer på værskifte jeg som så mange andre.
Men et kjent ordtak er
Det er ikke altid hvordan du har det-men hvordan du tar det.

Tenker det er lurt og altid prøve og se det positive i en hver sitvasjon .
En kommer lengre med det
Tros alt har vi kun 1 liv
Og man må leve det som best man kan.
Med og uten diagnoser.

1 kommentar:

Spirea sa...

Så fint skrevet - og jeg syns du sier det så vakkert - "alt man trenger er å være tilstede". Det tror jeg stemmer. Noen ganger er det nok å bare være der for noen, man trenger ikke engang si så mye alltid.
Leit å høre hvordan kroppen din sliter. jeg håper det finnes god hjelp å få. Jeg vet ikke så mye om dine sykdommer, men jeg vet hva det er å være alvorlig syk. Vi må holde motet og håpet oppe.
Ønsker deg en nydelig, avslappende helg. klem