fredag 20. april 2012

Det nærmer seg den store dagen

I over 20 år har vi vært et par

Har vært igjennom masse,nedturer og oppturer.
Minner har vi i fleng.

Om 30 dager er man ,mann og kone.
Veldig rart og tenke på.

Det blir en stille sermoni
Med bare oss og forlåveder.

Mange tanker om dagen er det.
Hva skal man kle seg i
[har ventet i 6 uker på kjolen,den kom i går.Passet ikke var for stor]

Så jeg håper at jeg finner en som gjør at jeg føler meg vel denne dagen.
Var veldig kjedeligt at den ikke passet.

Det ordner seg nok vil jeg tro.
En brudebukett må jeg også finne.
ELLER
Skal jeg lage den selv,kanskje.

1 kommentar:

Spirea sa...

Dette var et herlig innlegg å lese...tenk at det er bryllup på gang snart? ;) Herlige tider å gå slik å glede seg og planlegge! Har sittet og lest litt på bloggen din nå..Koselig å titte innom her. Håper du har en skjønn vårdag og nyter sol og varme. Klem herfra